Pasagera vă răspunde

Articolul “Pasagera vă răspunde” nu mai permite comentarii deoarece de fiecare dată când cineva comentează (inclusiv eu) se trimite un mail către toți cei care sunt abonați la comentarii noi. În acest moment sunt 958 de comentarii în subsolul articolului și peste 50 care așteaptă să fie aprobate (știți deja că aprob comentariile doar atunci când răspund la ele, pentru mine așa este cel mai simplu, e singura șansa să răspund la toate comentariile.)

De două săptămâni am fost atenționată de cei la care am hostat blogul de faptul că pasagera.ro trimite prea multe email-uri abonaților la comentarii. Din acest motiv, blogul a fost suspendat deja de două ori pentru câteva ore.
Fiecare companie de hosting acceptă un număr maxim de mailuri newsletter în general între 300 și 600, dar credeți că știam așa ceva acum două săptămâni? Nici măcar în termenii și condițiile lor nu apare menționat acest lucru, dar omul cât trăiește învăța. Soluția nu am găsit-o, aș avea nevoie de ajutorul unei persoane specializate pe wordpress să rezolv cumva problema.

Voi rescrie articolul “Pasagera vă răspunde” pentru a avea un loc dedicat întrebărilor, imediat ce voi rezolva problema numărului mare de email-uri trimise la abonați. Voi răspunde celor mai importante întrebari care există in subsolul vechiului articol si mă voi asigura ca ați văzut răspunsul.

Rugămintea mea: dacă nu mai doriți newsletter de pe site-ul pasagera.ro folosiți opțiunea de dezabonare (unsubscribe) pe care o găsiți în fiecare mail pe care îl primiți de pe pasagera.ro. În acest fel nu veți mai primi mail-uri de care poate nu aveți nevoie.

Pentru că s-au aglomerat subsolurile articolelor cu întrebări off topic aş vrea să fac un loc aici pentru toate întrebările voastre.

Înainte să întrebaţi ceva vă rog să căutaţi în blog articole care v-ar putea răspunde la întrebare (prin căutare, în secţiunile dedicate sau chiar în arhive), dacă doriţi lămuriri suplimentare vă răspund cu plăcere. Comentariile vor fi aprobate când voi răspunde la ele, în felul acesta sper să nu omit niciunul. Dacă v-am aprobat comentariul şi nu v-am răspuns în maxim 24 de ore, atenţionaţi-mă vă rog, se poate să uit.

Dacă doriţi să mă întrebaţi despre produse vă rog mai întâi să consultaţi dicţionarul, iar dacă nu v-aţi lămurit şi doriţi mai multe informaţii am nevoie de:

numele produsului şi firma producătoare (aşa cum scrie pe ambalaj, nu pe eticheta tradusă în română);
lista cu ingrediente (încercaţi să scrieţi ingredientele corect)
tipul de ambalaj (borcan, tub, mat, transparen, cu pompă, cu capac, etc).
-sau link către o pagină cu produsul, ingredientele şi eventual fotografia (dacă nu este fotografia produsului îmi puteţi descrie ambalajul)

Aceste 3 informaţii sunt obligatorii, fără ele nu o să răspund. Încerc să scriu cât mai mult şi nu vreau să îmi pierd timpul căutând ambalaje sau ingrediente. Sunt sigură că înţelegeţi. Momentan întrebările despre produse sunt stocate într-o bază de date și voi raspunde la ele ulterior.

Întrebările despre produsele de machiaj nu vor avea întotdeauna răspunsurile aşteptate, nu am de unde să ştiu cum arată un fond de ten pe un anume tip de ten, fac doar presupuneri bazate pe compoziţie. De asemenea nu pot ştii dacă un produs de make-up este sau nu comedogenic deoarece nu exista o listă cu ingrediente comedogenice ci există doar presupuneri.

Notă: V-aş ruga să nu îmi puneţi întrebări despre ingredientele şampoanelor pentru uz zilnic. Atâta timp cât un şampon nu conţine iritanţi îl puteţi folosi fără probleme. Cum va acţiona un anume şampon pe părul vostru nu am de unde ştii şi nimeni nu ştie înainte să încerce produsul.

Toate drepturile asupra conținutului sunt rezervate Pasagera.ro. Reproducerea informațiilor de pe site este strict interzisă și pedepsită conform legii drepturilor de autor.